İsrail işgalcileri Batı Şeria'da 2 camiyi yaktı, ordu Filistinli konutunu yerle bir etti.
Thu June 18, 01:32 PM • 3 min read
İsrailli askerler , ABD ile İran anlaşmasına karşın Lübnan topraklarında çok daha uzun süre kalacaklarını belirtiyor: Raporlara göre. İsrail işgal güçleri başka Filistin'e ait topraklarda 2 camiyi yaktı. Fransızlar Eylül ayından başlayarak eğitim kurumlarında cep telefonlarının kullanımını yasakladı. Somali savaşta barış: Çatışma yönetimi. İnceleme: Meloni'nun Paradoksu: Ukrayna Beklemediği Müttefik. Trump'ın bağırışı: Eğer ben olmasam, İsrail olmazdı.